17 / 12

Religionsprov, bästival och örebro.

Haha religionsprovet finns bara en sak o säga om.. Vem är jesus??
skönt o ha sista provet gjort iaf.. nu äre bara en redovisning kvar.. fast jag tog lov redan förra veckan!

Efter provet åkte jag ner till bregårn för o kolla bästivalen.. haha det var riktigt roligt.. Grabbarna var de bästa! :) Jesper har nu lovat mig minst en show i veckan när han flyttar hit..! (Y) ska bli nice:)

Efter bästivalen bar det av ner till vikmarksvägen o sen vidare mot örebro :D var meningen att jag skulle hitta den perfekta partyklänningen men så blev inte fallet.. kom hem med en mössa o ännu mer julklappar till mamma typ:P men det var en trevligt dag iaf..
haha det bästa med hela örebro-resan var när elin trodde hon äntligen skulle få sitta fram bara för andreas var med.. hahah dream on babe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0