Julavslutning

Idag är det torsdag o det betydde julavslutning.. rätt skönt med jullov nu.. äntligen.
Vi styrde upp en härlig "alla vi som tar studenten" vi hade ju blivit lite sugna när vi kände stämmningen på bregårn under bästivalen. vi bara längta hur härligt det skulle kännas på vår avslutning nu.. tydligen var vi bara 10 st som ska ta studenten nästa år. jävla mesar.. herregud. Tror ni verkligen dom kan se till att ni inte får ta studenten för ni sjunger lite? :O va fan tjejerna som slåss i matsalen o nästan tar kol på varandra går fortfarande kvar.
Synd att vi förensgångsskull inte kan göra nått kul på vår skolan.
Att rektorn sen står o säger att vi inte ska hålla på sådär för vi inte kan vara säkra på att vi får ta studenten för vi inte sett betygen än.. nejjust.. herregud. En kul grej. Det var innan hela avslutningen börja, vi störde inga alls. Undra va problemet var? Jag önskar verkligen att jag slapp gå på Bergslag o gick på bregårn istället.. För fy fan va tråkiga vi ska vara hela tiden!

Snart blire det iaf Örebro med magda.. är egentligen död men jag ställer alltid upp för maggan;)

Igår var det avslutningsmys med klassen. det var riktigt trevligt. jag o adam blev ju rätt tajta.. vi övergivna;)
men det var riktigt trevligt, var ett väldigt intressant bildspel måste jag säga.
Kommer bli så jävla tomt efter studenten.. :|

Kommentarer
Postat av: Skyet

övergivna är ju rätta ordet

2007-12-21 @ 10:19:51
Postat av: nathalie

Haha, du skulle hört va min syster sa igår ;) "Haha, lisa ställde sig upp i aulan och började sjunga idag!" Haha, gooo girl

2007-12-21 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0