Julhelgen

Ännu en julhelg har passerat. Förmodligen den sämsta nånsin.
Julafton var ett riktigt fiasko. det enda som var trevligt var att jag fick träffa Oscar :) han är min grabb den där alltså. vilken charmig kille.. haha <3
Men resten av dagen bestod mest i o vänta. Vänta på kalle, vänta på karl-bertil johnssons julafton o vänta på att dagen skulle ta slut ungefär. Jag hoppas på en bättre jul nästa år.

Igår fira jag med mamma, anders, Rebecca o bea o co. Det var trevligt. fast den där clara har tagit över min roll o fick nu mest paket. Sved lite men det är väl sånt man får ta :P
Efter bar det av till bernsmeds för lite käk o sen styrde jag förfest här hemma.
Det var riktigt nice. Thessan var kvällens glädjespridare ;) haha. tätt följd av erik. :P haha.
Det var en trevlig kväll.. helt plötsligt försvann alla. lite skönt faktiskt så hann jag städa undan lite innan vi begav oss till statt.. Där var det fullproppat. men jag lyckades faktiskt o hålla fast vid mina vänner nästan hela kvällen.. känns bra. Kvällen slutade här hemma tillsammans med magda. Var meningen att my skulle sova här. så mamma blev väldigt paff imorse när fel kompis låg här. Men vi hade det mysigt;)

nu blire lugnt fram tills söndag. måste nog skriva en packlista till sälen. kommer bli trångt i bilen har jag en känsla av. För o inte tala om i kylskåpet eftersom alla tydligen ska ha med egen matlåda för varje dag.. det betyder ca 80 matlådor i ett kylskåp:P ska bli intressant..

Nu ska jag leta rätt på nån bra film skulle jag tro :P

haha bästa dagen idag förresten. bakis pizza o sen hockey hos thessan. MKT skratt. tur att jag o thessan inte var dom tröttaste ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0