Lördag

Dagen började med en jävla alarmklocka som ringde för jag skulle vakna o kolla julkalendern :P alltid trevligt med julkalendern men jag tror inte det kommer bli nån höjdare. Inget slår ju greveholm liksom?!
Sen somna jag om tills jag insåg att nu var det dags att börja plugga..
Biologi blev mitt sällskap timmen framöver.

Efter lite plugg ville jag hämta min nya klubba därför åkte jag till innebandybutiken o köpte den. MUMS :)

Du o jag kommer göra mkt poäng i framtiden hoppas jag.. ser fram emot en god drink på statt, robin ;)

Efter det var jag förbannat trött på o höra mamma sjunga dansbandslåtar samtidigt som hon baka lussebullar plus på att lyssna på mina nya grannar som konka möbler upp för trappan. Då åkte jag till grönfeltsgården o tänkte kolla på lite tavlor som avkoppling.. eller hälsa på en uttråkad magda som hade så mkt o göra ;) vi skulle plugga tillsammans. Efter en timmes skvaller o inge plugg bestämde vi oss för att gå över till johanna o tigga lite mat.. Odet tog ju ett tag.. fan en timme senare hade johanna fixat mat.. När vi hade käkat allt vardet tydligen dags för stängning. :P haha. tänk va mkt plugg det blev (A)

På kvällen bar det av till örebro och bio :) Saw 4 stod på programmet, o johanna gillade verkligen det!
 
Var ju bästa filmen på länge kan jag lova!

Sen drog vi hem till hjalmar o spela tv spel. o jag vann.. jag o bowser är oslagbara!


Nu blir det sovtajm för imorn väntar massa plugg! :) jag ÄLSKAR skolan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0