nästan så man skäms!

jaa, jag våga nästan inte skriva här igen.. hade tänkt o säga att jag glömt lösenordet o sen starta en ny blogg.. såhär långt emellan varje inlägg får det verkligen inte vara.. jag får väl skylla på skolan o att jag varit så mkt sjuk..
och återigen ligger jag nerbäddad i sängen, bihålsinflammation igen.. börjar bli min nya grej?! herregud. börjar bli rätt trött på det här..

Men mer än en vecka har jag o summera nu... hatar o läsa andras långa bloggar men jag vet inte hur jag ska göra den här kort:P hände faktiskt inte så mkt i veckan.. låna sofias lägenhet o hade lite mys där med maggan, thessan o sari.. vi skulle titta på top model finalen.. synd bara att vi var en vecka före;) haha..

Torsdagen är för mig bara svart.. slutprov i matte d var det nån som sa.. minns inte nått..

Fredagen var dagen vi så länge väntat på.. Efter en mumsig lunch på paris gav vi (micke, jag, natha, jonte) iväg med destination linköping o Lars Winnerbäck. efter en stunds virrande i linköping o ett par utbrott mellan det gifta paret mikael rådesjö och lisa erngren hittade vi äntligen en parkeringsplats som dög, som låg nog nära stan. (trots att nån inte ens visste var stan låg)  haha.
Vi mötte upp resten av grabbarna o sedan gick o käka lite.. Efter det var det Lasse som vänta.. herregud vilken man. Han är gud för fan! det var verkligen helt jävla otroligt.. vilken känsla när han bara stod där o alla sjöng med... Går inte o säga vilka låtar han gjorde grymma osv. hela konserten var helt grym!
 

Blev hemfärd direkt efter lasse för mig, micke, nathalie o johan.. (som förövrigt sov från linköping till grodvägen) haha.. 
Jag var iaf tvungen o åka hem o ladda för match ;) o jävel va laddad jag var när jag vakna.. :/ hade så jävla ont i bihålan att jag inte visste vad jag skulle ta mig till..
Men vi var ju dåligt med folk.. så dåligt att vi hade en målis som back. 
Men det blev nog den sjukaste matchen nånsin.. Derby mot kr-hamn. det var hett kan jag lova. ojoj. Efter en period pajja millan foten :S var inte bra inte.. efter två rullar tejp var hon otroligt nog fit for fight. precis så pajja malin sin fot :S gick inte lika bra där som för camilla.. Malin fick åka till akuten o vi fick spela på tre forwards resten av matchen.. Vi vann tillslut med 5-3 o vilken insats tjejer! jag är stolt!

Lördag kvällen blev mys med maggan o övernattning.. det var riktigt mysigt.. söndag var det meningen att bli plugg men jag mådde kast o anders fyllde. kalas o sen doktorn..


sen i söndags har jag tittat på över 20 avsnitt av oc o tyckt synd om mig själv.. :S är så jävla trött på det här nu.. o det värsta är att jag verkligen inte orkat plugga nått.. vilken inte känns så jätte bra med tanke på alla prov innan jul :S

Ikväll ska klassen ha lussevaka medan jag ligger här hemma.. som tur är så är det roomservice hemma hos henrik zetterberg.. det räddar ju min kväll iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0