Skola

Idag var första dagen i skolan för min del på ganska länge. Började dagen med prov, bäst o gå ut hårt från början.
bara ett prov kvar den här terminen nu.. skönt! Nästa vecka är så jävla efterlängtad! Bara hoppas på att jag blir frisk nu..
Var iaf hos doktorn igår. fick åka till lasarettet o röntka bihålorna. Intressant. Ännu mer intressant blev det när doktorn ringde idag o berätta hur det såg ut.. haha. Men det såg inte värst bra ut iaf. Bara vänta o se nu vad som händer.. hatar o vänta.
Tack o lov hörde Gud mig o därför är degerfors matchen flyttad till 8 januari. Tyvärr på Oscars födelsedag men han förstår nog.. iaf när han blir äldre;)

Helgen blir nog rätt lugnt.. Mkt religionsplugg.. Ola var inte riktigt på humör idag när vi bestämde sidorna till prov:(  synd.

Skulle ha åkt till örebro med min biff idag.. men fan så är jag sjuk :( jag som längtat efter allt skvaller:P haha vi har mycket o ta igen när vi väl ses..

På fredag styr camilla upp födelsedagsfest o jag är så jävla pepp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0