Välkommen till min värld!

Här ska ni få se en intressant konversation mellan mig och min kära vän johanna nilsson ;)
Ni hade dött om ni sett den köra duschmössan ;) haha

Lisaa - säger:

aaah o din duschmössa!!!!!!

Lisaa - säger:

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

Fantomen säger:

hah va?:P

Lisaa - säger:

kommer du inte ihåg den!??! den blåa!! så du slapp blöta håret!

Fantomen säger:

hhahhahahahahhahah;D

Fantomen säger:

asså när du sa de hade ja ett svagt minne, men ändå så bara : noway att ja kunde haft med den XD

Lisaa - säger:

hahahhahhahaa meeeeen joooo! den var fyrkantig med ett litet hål för ögonen!

Lisaa - säger:

jag är 10000 % säker johanna!

Fantomen säger:

HAHHa JUST JA DEN :D

Fantomen säger:

hahaha men den  var ju på skämt :D

Fantomen säger:

nu kommer jag ihåg den värsta väl :D men ja tänkte du trodde på en sån där vanlig för de har ja nog me haft ;D haha

Fantomen säger:

haha de var ju som o ha en papp påse på huvet :D fyfan va kul ;D vrf har vi aldrig fottat nör vi duschat ;) :P hah

Lisaa - säger:

det var inte på skämt!!! hahahahah du var ju dyng seriös! var så skönt o slippa blöta håret.. hahahaha, du såg fan ut som en utomjording:P

Fantomen säger:

AHHAHAHAH :D men ja kommer ihåg när ja var liten hade ja värsta problemet med de, ;p för ja hade så tjockt hår :P

Fantomen säger:

asså ja tyckte de var ett problem ;p fråga mig inte varför :P

Lisaa - säger:

jaa du tyckte det var så jobbigt o föna det

Fantomen säger:

tills ja upptäckte badhatten ;D ;)

Lisaa - säger:

den var svaren på alla dina problem!

Fantomen säger:

aah för att de tog så lång tid ;P men de tycker ja ju iofs fortfarande ;P

Fantomen säger:

sen den dagen ja fick den har ja varit lycklig ;)

Lisaa - säger:

hahahhaa kan tänka mig det.. först trodde jag det var jag som gjorde dig lycklig.. men det var innan jag tänkte på vad badhatten egentligen gjort för dig

Fantomen säger:

HAHHAH :D

Lisaa - säger:

helt sjukt! o marianne var överlycklig säkert;)

Fantomen säger:

HAHHA :D

Lisaa - säger:

men tvätta du aldrig håret lr?:-O måste ju varit rätt fett;)

Fantomen säger:

haha, ;D men ja får aldrig fett hår :P

Fantomen säger:

fast de är vell klart ja tvätta håret ;D

Fantomen säger:

då fyllde ja alltid den med vatten och stod i de XD hahah

Lisaa - säger:

SKOJJAR DU!??!?!! :-O hahahahahhaa

Lisaa - säger:

du är ju helt otrolig

Fantomen säger:

HAHAHHAHA;:D

Fantomen säger:

ja och hatten hade mycket kul tillsammans ;)

Lisaa - säger:

hahaha jaa nu kommer det fram :P :-O

Fantomen säger:

fast mamma skrota den tror ja :P ja blev nog för fäst.. som du vet små barn vill ha napp eller suga på tumme

Fantomen säger:

hon fick nog gö som man gör med småbarn när dom ska sluta med de,

Lisaa - säger:

hahahaha det var din snuttefilt ;)

Fantomen säger:

hon börja sätta stopp när ja börja gå med den till skolan oså ute när de regn :P vilket ja fortfrande inte fattar  varför :-O den var ju liksom skit bra ;)

Lisaa - säger:

jag skulle kunna betala hur mkt som hellst för o få en bild på dig i den när du var mindre

Lisaa - säger:

hahahahah ge dig nu! jag döööör

Fantomen säger:

jHAHAH men ja skojja :D


Kommentarer
Postat av: Biffen

hahaa det var tider det ;)..

2007-12-13 @ 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0