Hemma

Hemma efter två roliga dagar i Ullared! har varit mycket trevligt och jag har shoppat gärnet.. Märks att min lillebror varit snäll i år så många julklappar han kommer få :P men svårt o låta bli :) skönt o vara klar med de flesta av julklapparna. Fast fy fan vad jag hatar folk.- herregud. man måste vara egoistisk för att ens överleva ullared!
Men jag överlevde och nu är jag hemma, 3000 kr fattigare men med många julklappar, nytt skidställ o nya pjäxor :) plus en jävla go förkyldning. Kom hem lite småseg o halv ont i halsen igår. var betydligt värre imorse när jag vaknade. fy fan va jag hatar o vara sjuk. Det blev alltså inget syskonmys idag o heller ingen match imorn. jävla surt.

nått annat som är surt är att min mobil pajja idag igen. samma knapp som förut sprack. blir så sur. tog 20 dagar o laga den förra gången o jag har bara haft den 3 dagar sen jag fick tillbaka den.. usch.

Nu blire plugg o lite sova tror jag. Sov gott 

Kommentarer
Postat av: bella

Kom och tänka på när vi var där.. Hur länge sen som helst..

2007-11-25 @ 21:09:47
URL: http://isabellesoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0