Innebandy och skola

Igår var det innebandy i Hagfors som gällde. Fick ställa upp som chaffis då bussen krångla.. Tjejerna spela en skit bra match men tyvärr räckte det inte riktigt.. himla synd alltså. men spännande var det allt..

Idag var vi tillbaka i skolan igen efter höstlovet. Pjuu, det var inte det roligaste faktiskt.. var i skolan 6 timmar och hade 4st 40 mins lektioner.. resten hål, inte skoj alltså. Tur jag har kim o adam i skolan som lättar upp stämmningen nu när my är borta..
o på matten idag skulle jag visa kim hur stort jag kunde gapa o då rev han mig i gomen så jag börja blöda.. nu är vi igång igen.. men satan va ont det gjorde :S asch.

Kvällen var meningen att det skulle bli hård plugg men det blev ändrade planer vilket  var väldigt trevligt ;) får se hur det går på provet imorn :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0