Jobb, Örebro, Träning, Bowling

jaa, idag har det varit en stressig dag.
Jobbiga o bråkiga barn på höstkul, eftermiddagen i badhuset tog på krafterna. skönt o få basta lite sen :P
Direkt efter jobbet styrde jag o mamma till örebro där det blev elgiganten för o lämna in min nya mobil :( surt.
Sen var vi på BR leksaker o fixade det sista till min outfit till jobbet och paulas maskerad imorn :P kommer bli nice;)
haha
Efter det blev det stan en sväng o sen iväg till träningen o snacka lite.. ska försöka få tag på doktorn var vi överens om så han får kolla på mina benhinnor. jag skulle helst kapa av dom känns det som :S

Efter träningen blev det Bowling med Elin, Johanna, Kim, Offe o Andreas. Vi körde lag o självklart vann mitt lag med den alltid vinnande kombinationen Lisa och Kim! Bra jobbat grabben! dina skruvar var grymma!
Tyvärr var ju alla inte så bra förlorare. Elin har ju gått runt o börja ljuga nu. Men jag kan ju iaf säga att vi vann med över 50 poäng. Hoppas jag fortfarande är välkommen i gbg hos offe :P

Nu blire sova o ladda till maskerad imorn ;)
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0