Kär!

ja fy fan va alla ska gå o bli kära då! Vissa har två medan andra har inga! Men det är ju kul att alla kan gå o vara så jävla glada o lycka överallt. faan jag är verkligen inte bitter eller ett dugg avundsjuk. jag menar vem vill inte vara ensam nu i vintermörkret.. fan jobbigt o ha nån o behöva mysa med!

Idag var det match i Molkom, men en väldigt sjuk lisa spelade inte vilket var jävligt surt. hatar o sitta brevid. Blev torsk o det var så jävla dåligt. Nu är vi extra laddade till Kr-hamn o degerfors matchen! nu jävlar!

Om mindre än två veckor är det winnerbäck! ÄNTLIGEN!
Detta gjorde mig lite mer pepp!

Låtlista
1. Farväl jupiter

2. Jag har väntat på ett regn

3. Sen du var här

4. Stockholms kyss

5. Kom hem nu

6. Om du lämnade mig nu

7. En tätort på en slätt

8. Min älskling har ett hjärta av snö

9. Gå på vatten

10. Över gränsen

11. Du gamla fria nord

12. Elegi

13. Nånting större

14. Och det blåser genom hallen

15. Tanken som räknas

16. Tidvis

17. Du hade tid

18. Hugger i sten

19. Kom ihåg mig

20. Innan mörkret faller

21. För dig

22. Ingen soldat

23. Elden

24. Kom änglar

Kan knappast bli bättre

o sist men inte minst.
Jag har världens bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Socker

Mm men verkligen, alla ska gå omkring och vara så JÄÄVLA kära hela tiden, och så är man själv ensam. Visst unnar man andra att vara glada och lyckliga, men fan, när blir det vi ensammas tur ^^?

2007-11-25 @ 21:23:54
URL: http://mooaa.blogg.se
Postat av: sandra

har man en världens bästa vän så har man ju också allt! :)

2007-11-25 @ 21:41:18
URL: http://sandravarnamnet.blogg.se
Postat av: Mysan pysan

jag lovar att pussa på dig så fort du blir frisk och man får träffa dig lite:)

2007-11-26 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0