Kemi + Bakfylla ?

känns inte som världens bästa kombination... men jag tror det funkar.. är snart klar och jag tror jag längtar ihjäl till sängen.. måste bli klar först..
Men det är fan värt o må dåligt idag. Gårdagen var den roligaste på länge tror jag. Förfest hos Ol, riktigt nice :D trivs och längtar bara mer o mer till aiya! :P Sen blev det wickan där kösystemet är ett skämt, va fan ska man ha förköp till? o garderoben var ju inte heller o leka med. Kiks o Myran, ni är skyldiga mig 20 kr var;)

Var väldigt segt imorse.. fy fan. men helt klart, det vare värt ;)

Nu orkar jag inte mer, nu blire oc :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utbyte, 20 kr mot den utlovade födelsedagspresenten;)
Du gjorde min kväll tjejen

2007-11-19 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0