Torsdag

Efter snart en vecka liggandes i sängen var jag rätt trött på det när jag vaknade imorse.. Känner att jag är klar med o vara sjuk nu. fan va det suger. jag orkar inte ligga här mer :S
Sov iaf länge imorse. vakna till o kolla klockan o visste att mina kära klasskamrater satt o svettades i aulan o skrev prov. därför somna jag om o drömde om blommor o bin.
Mitt nöje för dagen var o kolla på skidskytte, DUSCHA (haha) o sen kom micke o underhöll mig lite.. eller han kom hit för han ville ha mat eller inte ville vänta på robin på stan.. ;) som vanligt.
Kom nyss hem från innebandy, det var mitt test om jag skulle orka skolan imorn. om jag orkar innebandy match o mår bra när jag kom hem skulle skolan vara min imorn.. jag mår kasst nu :S får se hur jag gör imorn.
Måste iaf till innebandybutiken för o välja ut en ny klubba jag ska inhandla på lördag :)

Helgen kommer bestå av bara plugg :S har två stora prov nästa vecka. plus en muntlig redovisning.. känns skönt att det snart är jul!
Om en vecka är det winnerbäck o jag längtar som en tok! o dagen efter är det match mot kr-hamn! är så jävla spelsugen ! :D

Nej nu ska jag sova o bli pigg tills imorn! skolan väntar??
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi satt faktiskt inte i Aulan;)

2007-12-01 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0