Ullared!

Snart bär det av till ullared o jag är mer laddad än någonsin.. Förutom att jag inte hittar mina skor :/ dom ligger nog i tingvalla eller så har dom glatt nån annan.. jävla skit. men allt annat är packat :) Skönt! :D

Men den viktigaste händelsen den här veckan var såklart Fantomen 17 år! :) Bara 365 dagar kvar till statt:D

Tack för den goda smörgås tårtan och kladdkakan! :) MUMS ;)
Hann med mycket igår tyckte jag.. kalas o fotboll o massa mys :)

På lördag blir det syskonmys hos beccan :) ska bli himla skönt o träffas o bara mysa lite.. inte bara när det är kalas eller farsdag:P
Sen söndag är det dags för match! :) jag är laddad! hoppas benhinnorna överlever.. :/ fanns ingen tind hos doktorn förrens efter nyår. fan va kul! :/
Tur att nyår är ändå ganska nära och att vi ska ha roligast i sälen då:)

186 dagar kvar till aiya napa :)


Kommentarer
Postat av: Emma

kul med ullared. =) va precis där själv. =) ha en bra dag

2007-11-22 @ 10:05:28
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Fantomen

Varsegod ;D och tack för upplysningen om min 18års dag!!! :@

2007-11-26 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0