uppdatering:P

Jaa efter stora påtryckningar av mina nära o kära (helena);) tog jag mig i kragen o tänkte uppdatera bloggen lite.. har haft fullt upp denna vecka med o vara oseriös. därför har jag suttit vid datorn hela dagarna o inte pluggat nått.. det är sånt jag jämt gör! jovisst.

hmm, har hänt mycket i veckan..
I måndags spelade jag match mot Skattkär i karlstad.. Serieledarna o jävlar va nära vinst det var.. 19.38 kom 1-1 målet o det var ju så jävla surt.. känns helt klart som en förlust. men vi får väl vara glada med att ta ett poäng från dom.. men vi måste bli bättre på o göra mål, helt klart!

Tisdagen var en intressant dag, haha tänker inte ens kommentera.. haha, patetiskt!
skippa träningen idag oxå för jag kände mig lite krasslig, tillskillnad från vissa andra (helena) kan jag vila när jag känner mig dålig eller har så ont i mitt knä att jag inte kan gå;)

Igår betalade jag sälen så nu äre rätt tomt på kontot.. tyvärr:( men sälen kommer vara underbart!

Idag har jag rodd för fulla muggar men jag får fortfarande stryk av millan, jävla skit. Blev en sväng på stan oxå där lite nice pixs till outfiten, haha.. sen blev det massa god mat och härligt idol mys hade jag iaf räknat med.. ändå tills de bestämde att ha med carola HELA JÄVLA PROGRAMMET! vad händer?! jag ville bara gå o spy hela tiden. haha fy faan!

Imorn ska jag o johanna sitta i seket (skräll) ;) haha. skönt o ha nått o göra :P sen blir det party o jävel va jag ska ta hand om my då;) min babe;) Finns här!

Idag är det förresten 6 månader sen jag tog körkort! fan va nice. typ 6 månader o 10 dagar kvar till aiya napa! :) jag längtar!
21 dagar kvar till winnerbäck! :)

Saknar min vän oxå! har inte hunnit träffats mkt i veckan.. tomt :(


Men bara för du är så jävla het!♥

Kommentarer
Postat av: Helena

äntligen uppdatering :D haha och vadå jag kanske också vila.. har snart två veckor på mig att ta igen allt ont jag har nu ;)

2007-11-16 @ 23:09:00
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0