Blogg

jaa, nu har jag följt strömmen o även jag skaffat mig en blogg.. alla andra frestar mig så att det var svårt o låta bli :P
Idag har det varit väldigt lite pluggande vilket är väldigt illa eftersom det vankas prov på torsdag. har även hunnit med i träna lite :D mums!

På fredag blir det Magnus Betnér i Örebro med myran o thompa, nej nej, jag är inte det tredje hjulet ;) haha

o på lördag åker alla till gambia.. alla mina vänner.. Magda, my o love. ;) haha kommer bli rejält tomt iaf. två veckor utan magda :| en HEL vecka i skolan utan my :| illa faktiskt.

nej nu ska jag titta klart på nothing hill o sen sova lite (A) imorn väntar tandläkaren.. oops

over and out.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0