Magnus Betnér

ja, var ska man börja?
My, Thomas och jag åkte iaf in till örebro idag o käka lite o sen vare magnus betnér som gällde för hela slanten. o OJ vilken man. Jag skratta så jag låg ner i stolen o det tog aldrig slut, var verkligen hur grymt som hellst. Jag älskar verkligen hans humor som verkligen får en o tänka till ibland. O sen gör det ju inte så himla mkt att han är ungefär sveriges sexigaste man o är väldigt lik min man Michael Scofield. ;)

Finns så jävla mycket o säga om den här dagen som varit helt underbar! Massage, solning, springa på bästisen på stan, god pizza i örebro o sen avsluta hela kvällen med magnus betnér, Hur startar man lovet bättre än såhär?

 

MUMS!
image6

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hallå, snällt och ta massa kort tillsammans med min pojkvän.. ;)

2007-10-31 @ 22:12:59
Postat av: Alice

Det här är ju inte klokt! Jag trodde att han var snygg men bredvid er ser han faktiskt inte lika bra ut längre...Och det där var inte menat som någon lam raggningsreplik!

2007-11-24 @ 12:45:22
URL: http://alicebrallis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0