Miljökunskapsprov


jaa, nyss satt jag i aulan brevid svettiga fysikare;) själv satt jag med mina färgkritor o måla fina kretslopp. :P
alltså miljökunskapsprov var det dags för idag. Satt i aulan tillsammans med resten av klassen som gjorde fysikprov. mitt prov var nog kanske inte lika kämpigt som fysiken:P haha. kan ju inte påstå att jag pluggat sådär jätte mkt. men det gick nog ganska bra ändå. Känns som man blir mer o mer oseriös ju längre tiden går. Undra hur det kommer vara sista veckorna innan aiya napa :P

Nu sitter jag hemma o tänkte plugga lite. Sen har jag tvättat o städad lite. Känner mig nöjd. :)
Ska tillbaka till skolan sen o ha underbar och alltid så seriösa Kemi och matte. Känns så motiverande att åka tillbaka. Innan jag åkte hem efter provet var jag tvungen o lämna kvar typ plånboken i skåpet så jag hade en vettig anledning till o åka tillbaka till skolan.. haha. Efter skolan blir det fika med Johanna, även kallad min biff;) Som jag har längtat efter o träffa den tjejen. Har inte varit många gånger nu senaste månaderna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0