Onsdag!

Jaa, idag är det onsdag och jag lever fortfarande. Jag är faktiskt förvånad. Idag spenderades hela dagen i badhuset med alla barnen.. pjuu, varmt men skönt iaf o slippa bregårdshallen. Men imorn är vi tillbaka där.. o då är det alexander och andreas som plnaerat dagen.. betyder förmodligen att vi kommer spela fotboll hela dagen.. yees! :S

Efter jobbet var jag på mammas jobb o fixa lite grejer till maskeraden på fredag :D haha nice;)
Sen kom bästis-majk förbi. trevligt trevligt, fast tyvärr medför det ungefär 1000 nya blåmärken :S men det är väl smällar man får ta ;) Tur jag har honom nu som tar hand om mig när magda o my har lämnat mig.

På tal om det har jag varit på resebyrån o krånglat massa med bokningarna till aiya napa. Hoppas allt löser sig tillslut :P

Men nu ska jag tvinga majk o kolla på top model, jag vet att han vill;) haha.

På fredag blire maskerad både på jobbet o sen hos paula! :) Grattis förresten Paula till körkortet!:P




Raoow;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0