"Du är så dålig....

...på o uppdatera"
är ord jag hör dagligen.. men jag har nu kommit fram till att anledningen till att jag inte bloggar så mkt är att jag inte har så intressant liv ;)
Men jag kan ju iaf börja med o skriva att jag hittat min studentklänning.. Känns så jävla underbart.. provade den med mössan oxå. det känns så bra! :D jag har även hunnit med o drömma endel om studenten.. drömde tex att george inte var med i aulan på studenten för han våga inte skolka för han var rädd att dragan skulle bli arg. stackars pojke.
Jag har även blivit rejält upprörd den här veckan då jag fick höra att carl i klassen inte ska ha nån egen mössa.. Han tycker det är slöseri med pengar.. istället ska han ta en från elevrådsrummet som det står "Frisör 2005" sånt gör mig upprörd! haha

Men igår var det så underbart väder. Kom ut från Biologilabben o solen strålade in i korridoren.. blev så himla glad! :) Bestämde mig för o vara lite onyttig så därför åkte jag till kronis där jag köpte den underbara ben & jerry´s Fossil Fuel sen åkte jag hem o satt på balkongen o mös i två timmar.. Solen värmde verkligen o det känns att snart är våren här på riktigt.. för o inte påstå att nu ÄR våren här! det känns så underbart skönt. Det kommer gå rasande fort till studeten hoppas jag.. Efter studenten blir det en hemlig resa som jag ska få av mamma.. Nånstans ska vi åka med jag vet inte var.. jag hoppas på paris :) Efter det blir det jobb tre veckor på sommarkul.. ta hand om barn.. men det kan vara bra o träna på för i början på juli är det mening att jag ska till italien 2 månader för o jobba som aupair. Känns alldeles för bra för o vara sant. Men som allt ser ut nu kommer jag att åka. Hoppas verkligen inget oförberedd händer. Bara hålla tummarna!

Nu ska jag Till Aero o svettas lite!

Förresten blir jag förbannat på när man suttit o väntat 2 timmar på en lektion o sen när lektionen ska börja kommer en lärare o säger att lektionen är inställd. JAG ORKAR INTE MED SÅNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0