ETTA ETTA NOLLA!

Åland, var ska man börja.. Kan ju iaf säga att det förmodligen är den bästa helgen jag nånsin varit med om =) En riktigt toppenhelg! Tack alla som var med o gjorde den perfekt!

I fredags runt nio packade KIBs dam o herrlag in i bussen o begav oss mot åland! stämningen var på topp=)
Efter 5 (!) timmars bussresa var vi framme i grisslehamn där vi skulle åka båten ifrån. Där fick vi en första glimt av vad som vänta oss då det låg fulla innebandyspelare överallt ;) emma fick även ragg av vår kära polle som underhöll oss hela helgen! vilken skön gubbe! :P haha.

På båten var allt tipp topp.. Härligt väder, mkt folk o billigt i taxfreen :D perfekt för oss!

Senare kom vi fram till hotellet.. haha verkligen kaos i entrén. fulla göteborgare verkligen överallt. Hela golvet var täckt av ett lager öl o doften där inne var inte o leka med.. haha. ingen kunde stå på benen. vi var formodligen de enda på hela åland som var nyktra:P

Senare fick vi beskåda en grabb i sting som var sugen på en cigg utanför resturangen.. haha fy fan va vi skratta.. tyvärr var inte alla lika nöjda utan en sur gubbe ville ha sina pengar tillbaka eftersom han "inte betalt för en sån upplevelse" haha.. nej det hade inte jag heller men jag hade lätt kunnat betala för det;)

Helgen fortsatta med massa roliga saker.. skulle förmodligen bli världens längsta inlägg om jag skulle skriva allt galet ;)
Jag tror min o Kaisas radio gjorde succé. för att inte tala om vår expert helena såklart! ;) Synd att vi inte hade en riktigt mick o spelade in allt.. skulle vara väldigt kul o ha! men det får vi fixa till nästa år.
I år dög det bra med en klädborste.. det sa tillomed den riktigt radiogubben. han som trodde han var nått..

På vägen hem på båten fick vi sällskap av Ashmed, Mashmed och deras familj.. haha trevligt? ;) hahah

Helgen var helt underbart o ni som inte längtar tillbaka kan ta o lyssna på den här o fundera en gång till;)

Åter till studion!
Checka-taxen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0