Helgen!

Nu får jag faktiskt hålla med om att det varit dåligt med uppdatering.. åter igen; jag ska skärpa mig:P

Helgen började med att jag var tookförkyld :S inte skoj.

Men jag hann iaf med lite fest iaf. det var ju på tiden, det ska jag oxå skärpa mig med:P haha. Stina styrde fest i united, himla trevlig kväll men som gick otroligt fort. Helt plötsligt var alla borta o festen var slut.. synd faktiskt. jag hade iaf riktigt kul. Mkt skratt under den kvällen. Särskillt när mårten fick sig ett ragg;) (finns förövrigt på film som jag gärna delar med mig av) =)
Fick lite problem o komma hem sen.. fick skjuts till harenkorset men därifrån blev det en kallpromenad hem från.. Tack johanna för jackan, jag hade garanterat inte överlevt utan den.. Var nog förmodligen den kallaste natten någonsin..

Igår hängde jag mest på maggans jobb. Idag ska jag försöka plugga lite. Mkt o göra nu när det bara är 6 veckor kvar till napa! HELT SJUKT!! :D

Nått annat som är sjukt är att jag kommer närmare o närmare italien för varje dag som går. Det känns som det bara är en dröm o att allt kommer skita sig. Men som det ser ut nu är det 12-13 veckor kvar till italien =)

Bäst på fest eller hur tänkte jag nu?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0