Högskoleprovet

Då var det gjort.. de svettiga timmarna för mig i filmsalen är över o trots att mitt huvud dunkar så känns det så skönt att det är över.. för den här gången.. Väldigt bra att man nu kan rätta direkt på datorn när man kom hem. Men tanke på att jag hade inställningen att bara ta det som ett test o inte bry mig om reslutatet så är jag mer än nöjd :)
En stor eloge till alla som satt o svettades idag! =)
Extra härligt blev det att vi fick två läsförståelser... NOT! haha, det var tungt! Men jag överlevde dagen så jag ska vara nöjd;)

Senare på kvällen ringde thessan o fråga om jag ville kolla på film. mys med thessan tackar jag inte nej till.. Vi åkte först till sibylla där thessan o sofia skulle köpa mat. Där träffade vi Mr och Mrs fullast i stan nånsin! herregud alltså.. kan ju tillägga att kl var kvart över åtta.. men äre party så äre party.. :P

Nu äre bara sju veckor kvar i skolan.. vilket motsvarar:
13 historia lektioner
13 religion lektioner
26 biologi lektioner
18 svenska lektion
14 massage lektioner
19 miljökunskapslektioner
7 idrottslektioner
12 biologi bredning lektioner.

Jag är bra på o hitta på andra saker när jag egentligen ska plugga..

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Åh jag måste också räkna ut hur många av varje lektion det blir! Det känns lättare att överleva då ;P

2008-04-06 @ 20:49:18
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: tessan

gud vad du är duktig, super stolt ;D

2008-04-10 @ 08:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0