SOL :D

Det finns knappt nått bättre än när solen tittar fram :) perfekt för mig.

I torsdag blev jag en stolt bilägare :D hur coolt är inte det då? ;) vuxenpoäng :P haha. Volmar som magda så fint döpt honom till..
I fredags var jag o magda tvungen o ta en premiärtur i bilen, vi åkte därför till kr-hamn för o mysa o käka lite. o vi hade det väldigt mysigt i solen kan jag lova! jag älskar vår!


Efter kr-hamn blev det bowling med innebandy =) Himla skoj o jag vann pris! :D haha årets sjukaste ooh yees;) vem är förvånad?
Efter bowlingen blev det Arvingarna, jag var väldigt tveksamt till det men jag ångrar inte att jag gick, verkligen inte. Fy satan va skoj jag hade det. träffade väldigt många föräldrar. de bästa jag vet o faktiskt sämsta oxå! =) blev en glad överraskning när jag träffa alf o eva i baren :) mina favoriter!
Fick även en pratstund med casper i arvingarna. min barndomskärlek. Tyvärr fick jag inte se vad han hade under kilten men det kunde ju bara min fantasi sätta stopp för ;) haha. mums!


Idag blev det en riktigt hurt-dag! En riktigt härlig långpromenad i det fina vädret med maggan o thessan. Plus bara massa nyttig mat och inge godis eller fika! :D Vi kan vara stolta över oss själva! bra jobbat idag tjejer! :D

5 veckor kvar till napa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0