SOL!

Underbart väder ute!
Vilken energi man får bara solen tittar fram o termometern går upp!
Man blir så glad :D Idag när jag cykla till träningen kunde jag inte sluta le! var så härligt väder o mkt folk överallt! Så härligt :)

Idag fyllde farfar 85 år o det firades med tårta o massa barn!
Jag fick sitta vid barnbordet o som sällskap hade jag oscar o felix. mysigt =) haha

På lördag ska jag upp tidigt o göra högskoleprovet.. eftersom jag är ungefär mest morgontrött i hela världen kommer det bli tugnt :( Jag längtar efter studenten!!


Nu ska jag sova.

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte dissat Åland helt, men jag vet att du gråter floder över det ;) Hahaha jadu.. ?!:P Hoppas högskoleprovet går bra!

2008-04-04 @ 14:30:25
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: nathalie

Haha, jo men visst ;)
Du verkar ju också ha det trevlig hemma, lycka till på högskoleprovet! Jag är sååååå avis.

2008-04-04 @ 19:44:10
URL: http://nathalieandersson.blogg.se
Postat av: biffen

Vafan då jag som trodde att du äntligen tagit dig en cykeltur på riktigt,:D när jag först läste:Idag när jag cykla och sen nått med till träningen, men det får ja läsa om snart va? ;D

2008-04-06 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0