All by my self

Fler cykelmedaljer i os och som jag njuter! igar var det dessutom inga brittiska eller italiensa cyklister pa pallen vilket gjorde att jag kunde njuta extra mycket i mitt nuvarande italienska hem. :)  Jag var sa stolt, det var sa grymt o se. Bra jobbat Gustav! :)
Annars blir det inte sa mkt svensk sport har. visas bara italienskt, vilket man kanske kan forsta. men jag haller tummarna att fa se lite friidrott.

hade faktiskt nagot riktigt intressant att skriva om, men jag har redan glomt det.

Om det ar nagon som har ett jobb till mig runt september ar jag otroligt tacksam :)

Ovrigt vill jag aven halsa till mina trogna? lasare magda och peter att om ni hittar sa jalva mycket stavfel i min blogg kan ni val for gudsskull SLUTA lasa den om det ar sa hopplost!

Nu minns jag vad jag skulle skriva om. haha sjukt att jag glomde. Mamma ringde igar for att beratta att de kopt en lagenhet. Sa nar jag kommer hem ar de i full gang med att flytta. dar ser man. Har man redan i sitt 19ariga liv bott pa 14stallen, varfor inte sla till med ett 15onde innan man ens hunnit flytta hemifran? Sa Boangsvagen ar min nya adress tror jag. Mamma tyckte det var en bra placering pa lagenheten for nu kan dom bo dar tills dom antingen flyttar till nickkallan eller till skagerstrands. hemska tanke mamma!
Men jag behover iaf malarhjalp och flytthjalp. jag forstar att intresset kommer vara stort!

funkar fortfarande inte att ladda upp bilder..

For varmt for att cykla! anda var jag i montone idag. o det ar mycket uppfor dit kan jag lova! Sono stanca morta!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

närå, stavfel och särskrivningar är ju lite av din charm ^^

2008-08-14 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0