biffen<3



johanna, says:

krasch igår så fick åka ambulans

johanna, says:

tävla i värnamo.

johanna, says:

har en spricka i armbågen och hjärnksning hjälmen var helt paj.. så nu kan ja inte röra armen eller nått..

johanna, says:

sträckt typ alla muskler vid halsen och nacken så kan typ inte röra huvudet. sen slagit i höften och skrubbsår.


faan biffen, ta o krya pa dig nu. jag behover din rulle om tre veckor nar jag kommer hem!
inte bra det dar. saknar dig gumman! det ar liksom tomt bakom mitt hjul nu:(

jag har forresten bestamt att jag itne ska dricka cola forrens julafton. hmm, vad sags om det. jag tycker mamma kan ge mig 200kr minst om jag klarar det.. sa kanske jag frlater henne for att jag flyttat 15ggr ;)


Kommentarer
Postat av: Gunilla Jäfvert

Men Lisa med mig har du bara flyttat 5 gånger



Från din mamma

2008-08-26 @ 13:36:53
Postat av: Lisa

svar till mamma: fem ganger senaste aret ja....

2008-08-26 @ 15:09:47
Postat av: Gunilla Jäfvert

Vi har inte flyttat så många gånger.

2008-08-27 @ 18:03:19
Postat av: biffföön

haha skämmig du är!:p haha aa förlåt klart du måste ha någon som ligger på din rulle ;b ska skärpa mig. SAknar dig massor kom hem<3

2008-08-27 @ 20:56:07
Postat av: Magda

HAHA! sånt där gjorde man när man var liten lisa! bad föräldrarna om pengar om man klarade något, som att inte äta godis på ett helt år osv. ;)

2008-08-30 @ 16:58:14
URL: http://magdalenamateu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0