Friidrott

Idag hade jag som vanligt eftermiddagsmys framfor tvn medan alla barnen sov. Satt o kolla pa os saklart. Damernas slagga kanske inte var det mest spannande, men det funkar att somna till. Men sa kom det en fransk slaggkasterska som jag kande igen sa javla val. forst visa de bara en snabb bild pa henne sa jag tankte forst att hon maste ha vunnit mycket och det ar darfor jag kanner igen henne. fast iofs, hur ofta tittar jag pa slagga. Sedan visa dom henne lite mer och hon sag verkligen bekant ut. Sen kom jag pa det. Nar jag, mamma o anders var i paris i juni akte vi tunnelbana och mitt emot mig satt en det som jag inte visste vilket kon den hade. jag satt hela vagen in till paris och funderade pa detta. alltsa ca 20 min. nu vet jag att det var en hon och att hon kom 5a pa os. haha coolt;)

24 dagar kvar och jag ar varken brun eller smal! Brattom lisa!

Jag dromde en natt om hart brod o kaviar. lite langtar jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0