Heja Sverige (i brist pa annat)

jag blir sa trott att det inte funkar att ladda upp bilder! jag ahr sa manga bra o roliga bilder pa lager som jag vill dela med mig med. funderar pa en resedagbok kanske? hmm.

Dagens stora handelse ar saklart den forsta svenska Os-medaljen. i CYKEL! helt otroligt, Emma Johansson, vilken tjej! tyvarr missade jag slutet, vilken miss. men sant ar livet. skont o hora iaf!

Hemresan ar nu bokat, den 13 september ar det visst nan som ar tillbaka :) mamma kommer hit den 9sept o sedan bar det av hemigen. kanns helt otroligt att det abra ar en manad kvar. kommer kannas sa konstigt att lamna familjen. kanner mig verkligen som en av dom.
Annars rullar allt pa som vanligt, Peters pappa och familj ar har o herregud vilken familj. far daliga, negativa vibbar hela tiden. tugnt. men men, sant ar livet ibland. Ar imponerad av mig sjalv att jag tranar sa mkt som jag gor. ar verkligen skont efter varje cykelpass. kanner mig starkare och starkare for varje gang. eller jag kanske ska saga mindre svag.. ar formodligen ett battre ord.

Tiden gar sa jakla gort. kan inte forsta att jag gjort halften nu. det kanns konstigt. hemma ar det host, bandytjejerna har att in i hall, mamma borjar jobba och skolan borjar snart igen. kanns avlagset. men snart ar jag dar igen.
Langtar dock efter alla. grattis pappa i efterskott foreesten.

Kommentarer
Postat av: thessssss

du är inte alls själv.. jag och sotis finns i ditt hjärta... långt där inne ;) haha

LOVELOVELOVE

2008-08-15 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0