Pippi!

Igar hande nagot otroligt. jag kom upp fran nedervaningen. horde en bekant melodi tralla fran tvn. det var sa jag kunde sjunga med nar jag horde melodin, och den fick mig att tanka pa min barndom.. hmm.. nar jag tog en snabbtitt satt alla och kolla pa PIPPI LANGSTRUMP!! haha kan ni tanka er. o inte nog med det. pippi hade lart sig italienska! helt otroligt. haha det var ratt grymt o se. Som tur var har jag sett pippi sa manga ganger att jag visste vad hon sa i varje mening. Darfor gjorde det inget att jag inte forstod natt. haha pippi pa italienska. coolt.
Plus att idag nar jag leta efter OS-sandningar pa tv nere visade dom Eva och adam pa en tyskkanal. jag ar omgiven av sverige. ar det en tecken pa att jag langtar hem?


Sagt idag:
Jasmine 4ar: You going to Sweden!
Lisa: yes but not yet. in 1 month.
Jasmine: nooo, you going home now!!!
Kul att man ar omtyckt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0