Branäs =)

Då funkar äntligen internet, peppar peppar :)

Vi har det hur bra som helst, huset kunde varit 1000 ggr värre. jag tycker vi har ett rätt trevligt radhus:) Våra nya sambos är trevliga killar :) Philip o Fredrik, helt sjuk känns som vi känt varandra länge.. Vi har till och med skrivit matlista och storhandlat idag =)

Det var även dags för första dagen på jobbet för min del. Blev en rundvandring på hela anläggningen och sedan lite idéer o så. verkar vara två trevliga tjejer som jag ska jobba med. så jag ska hålla till i björnidet för den som vill komma o hälsa på. björnidet som faktiskt ser ut som skit som vi ska städa o göra snyggt tills nästa vecka. Imorn ska vi även börja planera barnens afterski som hålls en gång i veckan.. kan bli intressant..
Tror det kommer funkar hur bra som helst här. hoppas det.. haha.

Nu ska jag o thessan spela kort;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0