Branäs. . . . . . . .

Tiden går fort nu.. Nu är den en vecka kvar till branäs o det känns helt sjukt. Mycket att hinna med på kort tid. Många att hinna träffa för o säga hejdå. Eller ja iaf farmor o farfar?

Efter förra helgens alldeles för hårda utgång blir det en lugn lördagkväll om inget annat dyker upp. Tror jag kan behöva lite lugn o ro :) Behöver även mer sömn skulle jag tro..

Igår packade vi bilen full med shoppingsugna polare o begav oss till Marieberg =) var otroligt gött o köpa de sista julklapparna o även köpa lite myssaker till branäs. Kan varmt rekomendera den nya restaurangen på nedervåningen på marieberg. MUMS säger jag bara :) Försökte även lämna in min trasiga telefon vilket inte gick. :( ska göra ett nytt försök på tisdag.

Idag har jag varit på kalas hos "pappa" Alf:) Grattis.
Imorn blir det kalas för pappa Anders. Tur jag har så många pappor.

Hoppas alla får en trevlig lördagkväll:)


Kommentarer
Postat av: Johanna grimbeck

hej lisa;)

vet inte om du kommer ihåg mig?

Tottes lillasyrra? som cyklar ?

aja, hur som helst så kommer jag ihåg dig ialf!

åh var på klassresa för nån vecka sen å såg dig sitta där med barnen uppe vid liften, men våga inte säga nått.

haha men nu vet du ;)!

2009-04-14 @ 21:20:27
URL: http://johannanataliegrimbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0