Fullt upp.

Med tanke på min dåliga uppdatering borde jag haft fullt upp.. men jag kan inte komma på vad jag har haft för mig..
förra veckan bestod av lite jobb.. både på bingo o stora valla. skönt att få ha nått o göra om dagarna.

Jag o thessan var även i Karlstad och kollade på hockey. det var faktiskt riktigt roligt o komma dit. Sen hade vi grymma platser o kunde se varenda svettdroppe på hockeykillarna. Det var grejer det.. Nu jobbar vi på att thessans lillebror ska bjuda med oss på nästa lagfest ^^

Lördagen bestod av mat o fest. Först julbord på kupolen, helt sjukt vilken tradition det där med julbord är. Man samlar alla maträtter som man kan komma på o äter det. Helt sjukt. Men det var iaf otroligt gott. Tack kupolen för julbordet!

Efter julbordet bjöd min pappa mig o lillebror på mat. Pappa tyckte det var bra att gå ut o äta samma dag som jag ätit julbord. Blev billigare så. Det var gott o trevligt :)

Förfesten styrdes hos Lisa Lilja för att sedan fortsätta på 18års fest i sandviken. Jag hade en rolig kväll o vakna med en herrans huvudvärk. dels pågrund av en stor bula i huvudet men sen fanns det nog andra orsaker oxå.

En bakissöndag spenderades i Karlbergshallen med en massa innebandy.

Veckan som kommer ska jag nog börja packa lite inför branäs. Börjar närma sig med stormsteg. Har även fått veta vilka vi ska bo med, Philip Carlswärd och Fredrik Sorby ska försöka stå ut med mig o thessan :) good luck :D

Nu ska jag städa mitt rum.

JAG SAKNAR MAGDA!

Tankarna går även till världens bästa Carro! Vi håller tummarna o hoppas du snart blir frisk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0