Cykel!

idag har jag varit ute pa annu en harlig cykeltur. som tur var slapp jag vaggen idag tillskillnad fran forra gangen. ar sa underbart att bara susa ner for backarna och kanna vinden. jag har riktigt langtat efter det har. att sen benen varker mer an nagonsin ar ju en annan grej.

Idag ar det Lorellas fodelsedag men den firades igar eftersom pappa peter skulle resa bort idag. Tarta och packet stod pa schemat. Vet inte vad jag gjort for fel men hon maste verkligen hata mig. hon kan vara skitglad o sen tittar hon pa mig o blir skitgrinig. Och i bilen idag satt jag i mitten mellan Jasmine och Lorella och blev nypen i ena armen hela tiden. ar bla hela jag. hon sitter hellre kvar i bilen an att jag ska fa hjalpa henne. haha.. Hon fick till och med sapbubblor fran sverige av mig. men trots det gillar hon inte mig.
Ska forsoka att lagga upp lite bilder nangang oxa. Peter ar fotograf och tog jattefina bilder pa familjen igar. Vill inte riktigt ta fram min 1000kr kamera fran prix nar han kommer med sina proffsgrejer.. haha men jag ska jobba pa det :P
 
Det kanns tugnt och gladjas for mkt nar jag vet hur manga som sorjer och ar ledsna hemma i karlskoga efter den hemska olyckan. Vill bara saga att enda fran italien kommer halsningar och tankar till alla inblandade, anhoriga och vanner. Det ar helt ofattbart nar nagot som det har hander. Jag ar inte sa valinformerat an men jag vet lite smatt vad som hant. det ar helt ofattbart.

Saknar alla dar hemma! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0