Italia

Antligen har. Jag trodde aldrig att jag skulle komma hit. men nu ar jag har.. jag har det jattebra. jattemysigt hus med skonaste poolen. jag klagar inte.
Igar hann jag med en cykeltur. mina ben ar inte vana med berg an. inte riktigt en kjell nilsson an. men det kanske kommer.
Familjen ar bra och ungarna tror jag att jag kan klara av i tva manader. de presenterade mellanflickan som monstret, jag forstod snabbt varfor. haha.

Saklart saknar jag alla dar hemma. Men da och da dyker det upp ett uppiggande sms pa mobilen, alltid omtyckt. och for alla er som var oroliga sa klarade mamma att kora hem hela vagen fran arlanda. bra jobbat mamma!

skriver mer nar jag kanner att jag har tid. hor skrikande barn hela tiden nu. bast o ga. inte for att barnen skriker utan for att touren borjat pa tv nu!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tervo

Skönt att höra att allt har gått bra :) Hoppas på massvis med smarriga inlägg här nu! Ha det underbart PUSSS

2008-07-13 @ 16:42:31
Postat av: din bästa/theesssss

vad bra gumman:D det kommer gå skit bra det där.. eller så skiter du i det och kommer hem direkt?(A)

ÄLSKAR DIG

2008-07-13 @ 17:30:31
Postat av: Magda&Sara

Ciao Bella!

come stai? stiamo bene! cosa fai in la casa grande?



Vi saknar dig och tänker på dig. <3

2008-07-14 @ 23:30:48
Postat av: camilla

kommer sakna dig fort nu eftersom vi inte hann o ses.. dumma oss =(

lägg upp lite bilder då och då jag ska allt följa din resa =)

2008-07-14 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0