okeej, jag öppnar dörren...

Idag var det dags att åka upp till Utterbäck för att tvätta/meka/packa cykeln inför min italienresa! jjag skulle även säga hejdå till grabben med G.

jag o pappa satt o meka o pyssla lite och hade oss. kändes som förr i tiden. då när pappa o jag jämt cyklade tillsammans.. på den tiden man var tränat.. typ.. Senare kom oscar o co hem. jag har bävat länge inför dagen då jag ska säga hejdå till pappa o oscar. Tror dom är männen i mitt liv. ;) försökte dra på det sålänge som möjligt. försökte hålla tillbaka tårarna o tänka på något annat. Men då grabbarna på Touren hade gått i mål kände jag att jag hade lite bråttom hem. pjuuh, det var tugnt. Tänkte att jag börjar med oscar. Så jag tog upp oscar o berätta att jag skulle åka hem nu o sen skulle jag åka till italien. Ett land jättelångt bort, nästan som ödeland (Öland) o där skulle lisa vara jättelänge så vi inte skulle kunna ses o leka... redan här hade tårarna rullat ner för kinden. Reaktionen jag fick var; okeej, jag öppnar dörren, hejdå!

Där stod jag som ett fån o inte riktigt fattade vad han sa. Förhoppningsvis var det för han inte riktigt förstod vad jag sa.. fick iaf en pussis på trappen innan jag åkte. Grät hela vägen hem. Det var tugnt.

packningen går framåt. Ikväll blir det mys på katrinedalskrogen :) Mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Helena

du får ha de så sjukt roligt nu lisa :)

2008-07-09 @ 16:35:06
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0