Otippat...

idag var jag hos doktorn, kan tanka mig att ingen ar forvanad. hade en infektion i halsen och pa g till bihalsinflammation. fast grejen ar att jag inte mar skitdaligt. men julie skulle till doktorn och jag har kant mig lite halvdalig i en vecka nu sa vi tyckte det var lika bra.
jag kan meddela att befinna sig pa mottagningen i Pietralunga kandes som man var 30 ar tillbaka i tiden. eller kanske i estland. har nog aldrig sett natt som sett sa B ut. var verkligen oststadkansla pa det hela. men doktorn var jattebra och hon skrev ut allt mojligt till mig. far se om det blir battre.
kan utlova ett mycket intressant inlagg som kommer komma sa smaningom utav en gastbloggare... ;)


Till mamma och pappa och resten av den okunniga generationen!
Nedanfor inlagget star det datum, tid och massa andra ord. Ett av dessa ord ar ordet Kommentarer. om ni klickar pa det ordet kommer det upp sa ni kan kommentera inlagget. och mamma det racker med att du skriver namn och sen kommentaren. okeej?

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt du verkar ha det! Jag blir riktigt avundsjuk när jag läser din blogg, fin den är förresten ;)

Krya på dig och hör gärna av dig när du kommer hem :)

2008-07-26 @ 21:04:24
Postat av: carro

Nä,Lisa ingen är förvånad...... Ha det så bra!!

2008-07-27 @ 20:49:04
Postat av: Jean

Krya på dej

Kram Moster

2008-07-28 @ 14:09:27
Postat av: Gunilla Jäfvert

Hoppas allt är bra!!!

Kram från mamma

2008-07-30 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0