Poolkillen

Igar kom den efterlangtade poolkillen. sa manga amerikanska filmer som jag har sett att poolskotaren ar varsta hunken i tajta speedos och brun valtranad overkropp som ar lagomt sexigt svettig. Eftersom var pool ar trasig behovde vi hjalp att tomma den och stada den. pa formiddagen satt jag och jamsine och laste lite da vi horde att nagon ropa i huset. o dar stod han. antligen hade poolkillen kommit!! Han presentera sig och beratta vem han var osv. sedan gick han ut till poolen, tog av sig trojan och byxorna. Speedosen stamde in. han jobbade dar hela dagen, och svett blev han kan jag lova. var bara ett problem, pool"killen" var inte riktigt som jag hade onskat. han var mer at 50+ hallet, kritvit hy ovh allt ifran valtranad. var en grym besvikelse.
var ska jag nu hitta dromprinsen... ?

Kommentarer
Postat av: TP

Hoppas du har de bra där ner och inte längtar hem för mycke. Ska bara säga att jag saknar dig...

Men två månader ska väl gå fort får vi hoppas...

Kan hände att jag har byt stad tills du är tillbaka, men just nu ser de ut som du kommer få hoppa av planet tidigare(om du förstår vad jag menar). Ha de bra occh ragga inte för mycke ;)

2008-07-16 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0