tre fingrar?

Manga har nog sett sallskapsresan da de ar pa kanarieoarna eller var dom nu ar.. jag vet att iaf jag o mina vanner har fatt sma ideer fran den filmen da en av raggargubbarna somnar och far en stor hand pa magen. vet inte hur manga ganger jag o magda planerat att gora nagot liknande och bara vantat pa ratt tillfalle.
NU har ratt tillfalle kommit och jag har klarat att gora det! PA MIG SJALV! och fraga mig inte hur/nar eller var. for jag har ingen aning om hur jag lyckas. har knappt solat natt! men trots det har jag fatt tre vita fingrar mot en knallrod bakgrund.. o inte var som helst, utan mitt mellan brosten! jag forstar verkligen inte hur jag har lyckas?! det ar helt sjukt.. jag ska da alltid lyckas med det mesta..

Annars rullar det mesta pa har nere.. hade sett fram emot att komma in till en storrestad idag for att kaka pizza tillsammans med nagra bekanta till familjen. saklart ar julie sjuk och hos doktorn och det blir till att stanna kvar i huset idag igen. var forovrigt och cykla en svang igar. finns ett momument for att hedra Marco Pantani uppe pa ett berg i narheten. hur coolt ar inte det. kan aven tillagga att det ar en av hans vanliga traningsrundor. Sa den rundan jag korde igar brukade alltsa Marco Pantani aka. jag vet, det ar coolt. o pappa jag vet, du ar avis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0