Familjen

Har inte haft tid eller natt intressant att uppdatera. dagarna rullar pa har nere och jag kanner mig mer och mer som en i familjen. till och med lorella borjar vara snall. ett steg framat. pa natt satt kanns det som det ar lorella som jag gillar mest. vet inte hur jag kan kanna sa.. men hon ar ett riktigt charmtroll.. har kant mig lite smakrasslig senaste dagarna och jag ber varje dag om att inte bli sjuk. kanner mina bihalor varker men jag vill inte.

sen har jag ju haft fullt upp att med spanning folja Touren! det ar faktiskt riktigt bra och jag ser fram emot nasta etapp varje dag. dock ar det natt som saknas. de som foljer cykel pa eurosport kan nog forsta vad jag menar nar jag sager att jag saknar Roberto Vacchi och Anders Adamsson som kommentatorer. Istallet har jag italienare som pratar helt oforstaende. jag saknar Roberto och Anders skamt for jamnan! Fast det finns ju dock annat som lyser upp mitt tittande pa touren. Andy Schleck. <3 mums.
Idag fick vi skada den omtalade etappen med Alpe d'Huez. mums. jag satt i soffan och njot. jag tippade saklart Andy Shleck som segrare. hade fel men topp 3 blev det iaf. Peter tippade Kohl som typ gick in i vaggen och kom sist av "klungan" perfekt. haha. 
 


Har kommer en bild pa mig och familjen.
Lorella, Jag, Alais, Jasmine och Julie :)
Jag trivs!


Kommentarer
Postat av: tessan

gud vilken familj ni har blivit ;) mysigt!!! SAKNAR DIG BABE!:D

2008-07-24 @ 11:15:24
Postat av: sari

ååh fy fan vad härligt lisa:D jag vill oxåå.. Saknar diig

2008-07-24 @ 16:58:58
Postat av: Gunilla Jäfvert

Hej!

Vi saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!



Moster Karina och mamma

2008-07-28 @ 08:09:57
URL: http://gunillajäfvert.blogg.se/
Postat av: Biffen

guud vad söta! Jag saknar dig! KOM HEM:(

2008-08-03 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0