Husvakt

Denna vecka är jag hus och kattvakt. o hamstervakt oxå ja! än sålänge funkar det bra. harry o jag trivs bra tillsammans trots att jag inte fick sova nått i natt:P
Imorn bär det av till Falun för cykel :D önskar jag kunde stanna längre men björn ville så gärna att jag skulle komma o kolla på honom imorn så det blir till att åka hem :P
blir nog sista utekvällen innan italien.. hmm, tiden går snabbt..
Snart är det 10juli och jag lämnar Sverige. Kommer sakna ihjäl mig!
extra surt att jag missar Lars. Vännerna o oscar finns ju kvar. men lars konsert hade varit guld o se. men men, italien blir nog fint. Har faktiskt inte fått någon resfeber än. allt känns för overkligt för det.

Är det nån som vill sälja en förköpsbiljett till Björn Rosenström imorn är jag intresserad. Bästa sättet att få tag i en biljett måste nog vara att skriva på bloggen eftersom jag har så många läsare:P

Nu måste jag verkligen sova. Lång väg o köra imorn. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0