Grannar..

var sugen på o blogga men jag kände att jag inte hade så mycket att blogga om.. förrens nu.. min mobil pep nyss o hel plötsligt fick jag en idé..
Den senaste tiden har jag börjar fått sms som det står: jag är i ditt hus / Jag är i våningen under dig osv..
Igår fick jag blandannat ett sms från C. Parmhed som skrev att han befann sig under mig o "poppa" lite.. det är ju iofs helt förståligt men det var rätt komiskt.. Idag fick jag ännu ett sms där det stod: Hej Kompis! Är du hemma? Jag är i ditt hus! Nu tänker ni säkert att det kanske var från nån av min grannes kompisar som är ungefär i min ålder. Men nej, det var min innebandyspelande bästis annika som befann sig i mitt hus. Tänk vad världen är lite.. synd bara att det alltid är jag som får sms om att folk befinner sig i mitt hus o inte tvärtom ;) Kom hit vetja ;) haha

Kan ju även tillägga att jag våldgästade familjen Mills igår som räddade mig genom att ha canal+
Blev riktigt besviken på kanal9 som utlovat hockey men som istället visade en dokumentär om fidel castro. Blev panik ett tag och jag ringde runt till alla jag kände. Frågade till o med Per Eriksson om han hade canal+ o då förstår de flesta att jag var desperat..
Ungefär som o vara inlåst 6 dagar i aiya napa? eller hur var det nu igen..

Nu ska jag sova o ladda för påskafton imorn!
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0