Helgen!

I fredags bar det av mot örebro o vidare till hallsberg med mina favoriter magda o mamma mona. Det blev en snabbshopping o lunch på marieberg innan vi begav oss mot hallsberg för att hämta thessans överraskning, en katt! :D haha.
När vi kom till katthemmet var det katter överallt o lukten var inte den bästa. De släppte upp fem kattungar som vi fick välja mellan.. haha. det var lite roligt. vi hitta en tjock som genast skulle passa thessan. Hennes motto är ju att tjock är bra. varesig det gäller hennes kommande katter, hundar eller bäbisar. Bara de är tjocka.. Men sedan bestämde vi oss för en annan. Det var faktiskt svårt för alla såg likadana ut.. vad skulle man liksom gå på? :P
Det blev en oförglömlig resa hem med en skrikande katt hela vägen hem :P haha.
vi åkte sen hem o överraskade thessan som hade haft magsår de senaste dagarna:P intressant ^^
Hon blev såklart överlycklig o det finns fångat på film;) haha.
Hoppas du blev nöjd med presenten. Kan ju tillägga att det var magdas idé allt det här med katten och det var hon som betala. Jag gled med på ett bananskal o köpte kattlåda ^^ all cred till magda! <3
Vi slog var i bilen om vad vi trodde hon skulle döpa katten till. jag var säker på att hon skulle döpa den till sotis pga av den svarta färgen, o magda sa ju inte emot direkt. :P
Alla sms man får från thessan nu kan man läsa Puss o kram från thessan o SOTIS! tur att vi känner vår vän så väl.;)

Kvällen fortsatte med bortamatch mot kr-hamn. Pga av min bihålsinflammation var jag inte med o spela.. det gick tungt:( synd o inte få avsluta med en seger! men såäre.

Lördagen bestod av biologiplugg, avgörande match för a-laget och melodifestivalen hos thessan o sotis:P
mysmys

Nu är jag sjuk o mår skit dåligt :S feber o satans ont i halsen! :(
Hade iaf tänkt o palla mig iväg till skolan sen o göra provet.. om jag orkar.. just nu ser det mörkt ut :S

Stockholm, italien eller england.. vem vet...

Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0