lugn helg

Denna helg var nog den lugnaste nånsin. Efter en hel veckas sjukdom kunde jag inte väntat mig annat.
Fredagen var det lets dance mys med maggan. Sen blev det bee movie. kort o gott; lugn o mysigt :P

Lördagen spenderades mest i sängen. sen insåg jag att jag var tvungen o ta mig själv i kragen.
Gjorde ordning ett ångbad för ansiktet, tänkte det kunde vara skönt för mina bihålor. Var jävligt gött. vet inte om bihålorna blev bättre men sämre blev det ju inte iaf :P sen gjorde jag ordning ansiktsmask, plocka ögonbrynen, raka benen. Sen tog jag ett varmt bad. Trots att bara halva badkaret var fyllt med varmvatten var jag nöjd iaf. det är nått fel när jag ska bada för ALLTID är det nån annan som badar samtidigt så det aldrig finns varmvatten. Tror det var nån av mina grannar som låg o jäste i badkaret med rosenblad o skum. förmodligen J.
Men jag blev inte förbannad som jag brukar bli. istället låg jag i ett halvfullt badkar o lyssna på bra musik o njöt :D
Kände mig som en helt ny och framför allt frisk människa (=

Idag blev det kalas när clara persson fyllde ett. MIn systerdotter alltså. gött med tårta :D

Imorn har jag världens längsta sovmorgon när de andra i klassen skriver matteprov. har lite saker o fixa som jag då hinner med innan skolan. bla fixa nytt pass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0