Onsdag - Torsdag

Onsdag
Onsdag blev det mys med maggan o thessan.. vi bestämde oss för o hyra löten lokalen för o mysa o kolla på fotbollen.. blev en myskväll med mat som faktiskt inte var pizza eller donkan! Hyrde även en skräckfilm som var den mest konstiga jag nånsin sett.. haha..
Efter det sov vi över o hade det mysigt.. haha. jag o magda låg o garva halva natten åt vårt tält vi hade på hultsfred.. vi försökte visa thessan som låg brevid o snarka.. haha..
En rolig grej under natten var att jag vet inte om jag har drömt eller om det verkligen hände. har iaf för mig att jag vakna av att thessan nöp mig i näsan.. haha varken hon o jag vet om det hände eller inte.. haha

Torsdagen vakna vi i löten lokalen.. var ju en del o städa.. många chips o godispåsar som låg kvar..
Thessan hade bråttom hem, undra varför :P haha. hon ställde klockan o gick upp o börja städa. när vi fråga varför hon hade så bråttom hade hon bara ett svar: SOTIS! haha..
jag o maggan låg kvar i sängarna o drog oss innan vi bestämde oss för att ta tag i våra liv :P

Vid kl tre hämta jag Thessan, maggan o johanna så bar det av mot örebro =) skulle hjälpa min syster bea som hade hand om en tjejkväll på kulturhuset. Började med att vi fick gratis mat :) Åt på hellas som var så jävla gött :D haha

sen bar det av till kulturhuset där vi spendera resten av kvällen! var en trevlig kväll men lite muck i garderoben ;) haha.. Jag hade iaf skit kul.. tror aldrig thessan skrattat så mkt nånsin.. vet inte riktigt vad det var i hennes mat..


Nu blire mys!


jag längtar till italien!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0