Påskafton

Som sagt, påskafton idag men jag märkte inte av det nått.. inte en enda påskkärring våga sig hit.. Lite synd men jag behåller gärna godiset för mig själv..
Hade hoppats på o åka till karlstad o kolla färjestad - frölunda idag men efter mkt krångel blev det istället arons soffa o hockey framför tvn.. Blev inte riktigt som jag hade hoppats.. Frölunda åkte ur:( himla synd..
Efter det blev det en snabbis på donkan där micke skulle äta.. Underhållningen bestod av Alexander Aronsson som var gladare än gladast.. haha :)
Sen kom thessan o hämta mig o det blev mys i Särnholm / Nordh soffan, alltid lika härligt..

Vet inte om jag ska bli orolig när min mamma säger: Lisa, de spelar så bra musik här nere på festen att jag blir så partysugen så jag fundera på o gå ner..
Snälla mamma, nej ;) haha

Nu blir det att sova för imorn ska jag upp tidigt o åka till landet! <3
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

jävla färjestad..

2008-03-24 @ 18:59:32
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0