snabb uppdatering

här har det varit dåligt uppdaterat..
Men hade tänkt o skriva ner en snabb uppdatering(=
 
Torsdagen bjöd på hockey i karlstad med mikael. Färjestad - frölunda! En riktigt bra match men tyvärr förlora frölunda :( knappt. Jag fick sitta brevid hulken ungefär ( inte micke ) o han titta argt på mig varje gång jag applådera åt frölunda.. jag var rätt rädd..

I fredags blev det mer hockey då HC spela kval. Elin och johanna hängde på :) trevligt. Sen blev det popcorn o lets dance här hemma.. Trevligt :)

Lördagen bjöd på party hos förfest här innan vi begav oss till vincent :)
Var riktigt trevlig. jag är blåslagen men inte förvånad. haha. Det var en kul kväll =) ;)

Söndag var en såkallad pluggdag, inte jätte pigg..

Fick följa dagens match mellan färjestad-frölunda på internet. Såg bra ut men det räckte inte hela vägen.. =( jävla skit alltså.. Men imorn är det dags för frölunda vinst i LLA! KOM IGEN!


Vem har myror i brallan? ;) haha


Förresten är jag ännu mer fast i OTH.. Denna ungen måste vara den sötaste dom finns.. förutom oscar förstås..


Kommentarer
Postat av: Emma

Myran i brallan! Hahaha

2008-03-17 @ 23:12:09
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Skyet

Kan det vara Kim som har myran i brallan?;)

2008-03-18 @ 09:06:39
URL: http://naturelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0