som vanligt

jag hade tänkt o ha rubriken sjuk.. men det börjar bli lite tjatigt..
Men idag var iaf vi lediga.. för mig kändes det inge annorlunda eftersom jag legat hemma hela veckan..
Mina bästa kom hit med god mat åt mig! Thessan o magda vet hur det ska vara. där kan man snacka om elit! <3
vad skulle jag göra utan dom. Tack babes!
Har förövrigt legat vid datorn o försökt skriva en svenska uppsats vilket INTE har gått alls. jag orkar inte!
en puss till peter som erbjöd sig o skriva klart biologin tills imorn!

3 månader kvar till studenten idag o jag börjar fira! fy fan va underbart.
Förövrigt så passar jag jävligt bra i min studentmössa om jag får säga det själv;)

 


Kommentarer
Postat av: tessan

hahha åå lucia bild;) NICENICE!!!!!

2008-03-06 @ 08:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0