1års dagen!

Idag firar jag o mitt körkort 1år.
Jag kan inte säga annat än att för ett år sen var jag den lyckligaste i världen förmodligen. Möjligtvis att jag o nathalie låg på delad första plats:P

Vi har gjort mycket tillsammans körkortet o jag! många resor har det blivit :P haha


idag blev jag även tillsagt av min lärare att hålla koll på alla i Aiya Napa och se till att inga hamnade i bråk.
Japp, jag tar på mig den rollen! lättare sagt än gjort?
Bara jag får med mig peter hem till balen är jag nöjd.. det är den svåraste uppgiften man kan tänka sig^^

nu blire frisören!


Kommentarer
Postat av: Emma

Många felkörningar!!!!;D

2008-05-16 @ 15:19:28
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Nathalie

Haha, 1 år det va som tusan. Jag mår illa bara jag tänker på hur nervös ja va innan ;)
haha, håll koll på peter. Han lär däcka och aldrig vakna upp :P

2008-05-16 @ 18:11:31
URL: http://nathalieandersson.blogg.se
Postat av: Johanna

1 vecka vare ju ;)

2008-05-19 @ 09:50:30
Postat av: Peter

Haha! Men vad är det jag hör/läser?! Inte behöver ni va oroliga för mig. Jag uppskattar att ni bryr er om mig men jag klarar mig nog, på ett eller annat sätt ;) Jag kan ju inte missa balen! Det vore ju slöseri med snygg-kille-i-smoking ;D

2008-05-22 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0