Försent

Ett försenat inlägg om helgen sitter väl aldrig fel.

Lördagen befann jag mig i hammarö o smörjde ben för fulla muggar. Funkade ju bra också och Elin tog hem spurten. Bra jobbat! :) Hon var dock lite nervös hur man öppna pomacken, det var något nytt. Jag tror J.Ahlstrand får ge henne lite tips. har hört att han ska vara bra på det;)

Efter hammarö åkte jag, efter önskemål från Thessan o Magda till linde för o skratta åt fulla människor.. Blev en hel del skratt kan jag lova =) jag kom upp runt halv elva o då var partyt redan på topp.. Härligt. Efter ett tag drog vi vidare till Bistro Bellman(?) Där var det intressant. Inte ens ett dansgolv o jag var besviken. Var dock hårdrockskväll... Magda fick ragg av en Eddie Meduza. HAHA det var kul. Var även kul o se magda på kanelen när jag inte var det. Jag kan ju berätta för er som inte vet att magda en gång kom hem sent en kväll och hade glömt nyckeln. Hon stod o plinga o plinga men ingen öppna. Jag kan tillägga att batterierna i mobilen hade tagit slut för henne. Men eftersom magda gått i Scouterna visste hon att man kunde värma batteriet i armhålan!! Sagt o gjort! det funka iaf inte. Men ungefär en lika snilleblixt fick magda i helgen då hon skulle lägga ner sin mobil i hennes väska. Det var fullt med folk överallt så jag ville skynda på magda lite. Det gick inte bra. Som svar fick jag:
- Men Lisa lägg av. Vi kan inte lägga mobilen och bankomatkortet i samma fick i väskan!!! Om det ligger tillsammans blir det AVMAGNETISERAT! Precis vad man tänker på när man kommit in på krogen??

Då det stängde klockan ett styrdes efterfest hos bobby. En efterfest då det kom lite mer än de som var bjudna. Tillsist var det järngänget(?) kvar.. haha. Tillslut somna alla. jag skulle haft en madrass men hade en halv o magda skulle haft en soffa och hade en soffa men plus 2 killar..
Alla sov så skönt tills jag vakna o undra va fan det var som hände. Jag kan lova er att det var de värsta snarkningarna jag nånsin hört i hela mitt liv. Jag väckte magda o skrek till henne att väcka lillebrorsan för sådär kunde verkligen inte vara normalt. han måste driva med oss.. jag tror tillomed jag sa till henne att döda honom. så hemskt var det.. haha. Jag o magda hann med mycket innan vi somnade. Vår sovrum vi skulle ha för oss själva var invarderade av 4 snarkandes killar.. det var inte lätt.. Men efter att jag o magda rullat val (!) skickat bobby in till thessan osv somnade vi äntligen.. Söndagen var det skönt o vakna upp icke-bakis :) tillskillnad från de flesta andra;) Bakispizza hann vi med oxå. tyvärr ingen SUPERKEBABPIZZA med färska tomat. Nej jag skrev inte fel, den innehöll färska tomat.. perfekt för oss...

Kommer aldrig glömma den helgen, tack magda o thessan för ni övertalade mig. Ni har alltid rätt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0